قوانین و مقررات
قوانین و مقررات نوین کیدز
1-روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش درسایت نوین کیدز در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
2-کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت نوین کیدز به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما ازفروشگاه نوین کیدزبرای ما افتخار است و تیم نوین کیدز سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در نوین کیدزحتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نوین کیدز محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
3-در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
4-انصراف مشتری از خرید ،زمانی که سفارش ثبت شده باشد مبلغ پرداخت شده با کسر30 درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
5-در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نوین کیدز.، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه نوین کیدز محفوظ است. بدیهی است فروشگاه نوین کیدز در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت مینماید و مشتری با خرید از سایت نوین کیدز از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
روشهای ارسال سفارش
- ارسال سفارش ها برای شهرستان فقط از طریق باربری می باشد و ارسال با پست یا تیپاکس و... نداریم برای تهران و کرج از طریق تپسی پیک (برای تاب و سرسره ها به جز سرسره خرگوش و دلفین بزرگ که داخل سواری جا نمیشه ) و برای کالا های بزرگ از جمله (سرسره خرگوش و دلفین بزرگ ) از طریق اسنپ وانت یا پیک فروشگاه می باشد.
(دقت داشته باشید تحویل تپ سی پیک ، اسنپ وانت یا حتی پیک فروشگاه درب ساختمان می باشد نه درب واحد!! اگر قرار بر تحویل درب واحد باشد بایستی با راننده هماهنگی انجام شود تا در صورت تمایل برای جابه جایی هزینه آن اعلام گردد پس لطفا از درخواست پیک برای اوردن بسته درب واحد بدون هماهنگی یا اعتراض به فروشگاه جدا خودداری نمایید سفارش شما درب ساختمان تحویل داده شده و مشتری موظف است برای تحویل به درب ساختمان مراجعه نماید ، تحویل باربری درب منزل نبوده و مشتری برای تحویل کالا بایستی به باربری مراجعه نموده و یا با باربری برای ارسال بار به ادرس هماهنگ شود )
هزینه ارسال
- هزینه ارسال برای تهران بستگی به کالای سفارشی شما دارد و حتما حتما قبل از ارسال کالا تماس گرفته و اعلام می شود در صورت توافق نکردن یا خواستن مشتری امکان هماهنگی برای تحویل حضوری امکان پذیر می باشد.
- هزینه ارسال برای شهرستان به دلیل ارسال با باربری قابل پیش بینی نبوده و داخل مقصد از شما گرفته می شود هزینه ارسال تماما به عهده مشتری عزیز می باشد
تحویل سفارش
- زمان ارسال سفارشات برای تهران و شهرستان بین 3 الی 7 روز کاری می باشد و در صورت عجله داشتن برای تحویل سفارش حتما بایستی قبل از ثبت سفارش به فروشگاه اطلاع داده شود در غیر این صورت اعتراضی برای زمان ارسال کالا قابل قبول نمی باشد، این زمان تقریبی و برای تایم های شلوغ فروشگاه می باشد شاید حتی روز کاری بعد از ثبت سفارش نیز کالا برای شما ارسال گردد اما زمان قانونی مقدار ثبت شده است .
- سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
- سفارش های ارسال شده توسط باربری: سفارش هایی که قرار است از طریق باربری ارسال گردند،طی 3الی 6 روزکاری تحویل باربری خواهند شد، شرکت باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید یا اگر صدمه ای به بار در باربری برسد مانند این که بسته بندی پاره باشد یا این که کالای تحویل شده ضربه دیده باشد ( از انجایی که بسته بندی اکثر محصولات نایلون شیرینگ می باشد )که قابل مشاهده است لطفا از تحویل ان از باربری جدا خوددرای نمایید .
مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
نکته : اگر در هنگام نصب محصول یا پس از استفاده از محصول کالای ارسالی دچار نقصی شود مانند شکستگی پیچ ، بست تاب یا هر مورد دیگری فروشگاه اقدام به تعویض یا ارسال قطعه برای مشتری می باشد اما این عمل شامل هزینه می باشد که فروشگاه تمامی هزینه اعم از ارسال یا هزینه قطعه را از مشتری دریافت نموده و بعد اقدام به ارسال قطعه خواهد کرد.